ELS NOSTRES PROJECTES ///

PROJECTES

El que fem...

TORNA "ESCULTISMO PARA MUCHACHOS"

Gràcies a l'Editorial SM, pots disposar de nou d'este excepcional llibre.
Gràcies a l'Editorial SM, pots disposar de nou de l'edició de "ESCULTISMO PARA MUCHACHOS" a partir del 25 de novembre. Drets per la llengua castellana concedits amb el patrocini de la FUNDACIÓ SCOUT SANT JORDI. Sols de venda a l'Aventura, tenda de la Fundació Scout Sant Jordi. Comprar el llibre

CREACIÓ D'UN CAMPAMENT ESCOLTA

La familia Palop-Sancho contribueix amb una donació.
La Fundació ha rebut per part de la família Palop-Sancho una donació de 27.000 metres quadrats de terreny forestal, a més de vàries edificacions al cor del Parc Natural de la Serra Calderona. Amb aquesta acció s'inicià el procés de creació d'un campament escolta i juvenil dins d'aquest magnífic espai natural.
Vore video Centre Scout La Calderona

ARXIU MEMÓRIA DE LES APORTACIONS DE L'ESCOLTISME

Projecte de recopilació i unificació relacionat amb l'escoltisme

La Fundació ha reunit un important conjunt de publicacions històriques, llibres, revistes i tot tipus de textos, que es troben relacionats amb els jóvens i l'escoltisme. Aquest arxiu constitueix una memòria de les aportacions de l’escoltisme al llarg dels últims 100 anys. Actualment està a disposició a la Biblioteca Valenciana.

Copyright 2009 Fundació Scout Sant Jordi. Tots els drets reservats.