FUNDACIÓ ///

PRESENTACIÓ

Amb la finalitat principal de contribuir a la promoció de la infància i la joventut, i considerant que l'escoltisme és un forma especialment privilegiada per a fer-ho, el 23 d'abril de 1997 es va constituir la Fundació Sant Jordi per a l'Escoltisme Valencià.

Naix per iniciativa del Moviment Escolta de València i vol trobar noves fórmules per a la participació en el moviment, vincular els antics scouts i simpatitzants, trobar noves formes de suport a l'escoltisme actiu i assolir unes majors cotes d'estabilitat associativa.

Les persones que signaren l'acta de creació la Fundació i aportaren els mitjans econòmics necessaris per constituir-la foren: José Luis García Comas, Tomás Guevara Sala, Enrique Rodríguez Serrano, Vicente Cardona Puig, Laura Guzmán Taberner, Salvador Palomares Bosch, Joan Carles Cuenca i Bolinches, Enrique Soler Ferrero, José Vicente Mollá Navarro i Francisco Celda Zaragoza. Posteriorment ha anat incrementant-se el número de col·laboradors fins arribar a prop del centenar.

La primera acció que va iniciar la Fundació Sant Jordi va ser l'adquisició d'una seu per al moviment; un edifici al barri de Ciutat Vella de València que poguera donar resposta a les necessitats de l'associació. El 12 d'abril del 2002, aconseguirem inaugurar esta nova seu.

La Fundació ha col·laborat en la compra de locals destinats als agrupaments escoltes La Safor (Gandia) i Valldigna (Tavernes de Valldigna).

gente

Copyright 2009 Fundació Scout Sant Jordi. Tots els drets reservats.